Ieškome administratoriaus (-ės)

Lietuvos kultūros taryba2025 m. balandžio 11 d.
Ieškome administratoriaus (-ės)
Lietuvos kultūros tarybos komanda.
Pauliaus Židonio nuotr.

Lietuvos kultūros taryba kviečia prie komandos prisijungti administratorių (-ę), kuris (-i) pasirūpintų sklandžiu dokumentų valdymu, padėtų užtikrinti efektyvią kasdienę tarybos veiklą bei darnų komandos darbą.  

Kasdien reikės:  

  • registruoti ir tvarkyti Lietuvos kultūros tarybos dokumentus, korespondenciją bei užtikrinti jų perdavimą atsakingiems asmenims; 
  • prižiūrėti dokumentų valdymo sistemą ir užtikrinti, kad viskas būtų pagal taisykles; 
  • rūpintis dokumentų valdymu, saugojimu ir archyvavimu pagal dokumentacijos planą; 
  • aprūpinti darbuotojus raštinės priemonėmis ir kitais darbo reikmenimis; 
  • rūpintis patalpų švara, baldais, raktų ir įėjimo kortelių apskaita; 
  • organizuoti pasiruošimą renginiams Lietuvos kultūros tarybos patalpose; 
  • administruoti tarybos bendrąjį el. paštą ir telefoną bei konsultuoti, teikti informaciją apie tarybos veiklą. 

Mes siūlome:  

  • 1785,4 eurų darbo užmokestį (neatskaičius mokesčių). Priklausomai nuo kandidato patirties ir kvalifikacijos, atlygis gali būti didinamas;  
  • biurą Vilniaus miesto centre (Naugarduko g. 10);  
  • hibridinį darbo modelį ir lanksčiai derinamą darbo grafiką;  
  • draugišką ir motyvuotą kolektyvą;  
  • mokymosi ir tobulėjimo galimybes.  

Papildoma informacija:   

  • taikomas 3 mėn. išbandymo laikotarpis.  

Tikimės, kad pretendentai (-ės):  

  • turi aukštąjį išsilavinimą – universitetinį arba koleginį (bakalauro laipsnį ar jam prilygintą); 
  • turi bent 1 metų darbo patirties administratoriaus pareigose; 
  • gerai išmano Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, susijusius su tarybos veikla, viešuoju administravimu, dokumentų rengimu, tvarkymu, saugojimu bei archyvavimu, ir moka jais vadovautis darbe; 
  • Naudoja „Microsoft Word“, „Excel“, „PowerPoint“, „Outlook“, interneto naršykles bei išmano raštvedybos ir teisės aktų rengimo taisykles; 
  • geba planuoti ir organizuoti savo darbo laiką bei užduotis; 
  • moka analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti pranešimus, išvadas ir rekomendacijas; 
  • gerai moka lietuvių kalbą – laikosi kalbos taisyklių, moka aiškiai ir argumentuotai reikšti mintis tiek raštu, tiek žodžiu. 

Pretendentų (-čių) prašytume pateikti:  

  • asmens dokumento kopiją;   
  • išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;   
  • ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį patvirtinančius dokumentus;   
  • gyvenimo aprašymą (CV);   
  • pretendento anketą. 

Dokumentus pateikite per VATIS atrankos modulį iki balandžio 25 d. (imtinai).  

Turite klausimų? Kreipkitės!

Rasa Dereškevičienė

Administracijos direktorės patarėja
+370 615 30614
rasa.dereskeviciene@ltkt.lt

Grįžti

Sužinokite pirmieji

Prenumeruokite naujienlaiškį ir gaukite svarbiausią informaciją apie Lietuvos kultūros tarybos finansavimą, renginius ir kultūros situaciją Lietuvoje!