- Pagrindinis
- Naujienos
- Pranešimai
- Ieškome administratoriaus (-ės)
Ieškome administratoriaus (-ės)
Lietuvos kultūros taryba kviečia prie komandos prisijungti administratorių (-ę), kuris (-i) pasirūpintų sklandžiu dokumentų valdymu, padėtų užtikrinti efektyvią kasdienę tarybos veiklą bei darnų komandos darbą.
Kasdien reikės:
- registruoti ir tvarkyti Lietuvos kultūros tarybos dokumentus, korespondenciją bei užtikrinti jų perdavimą atsakingiems asmenims;
- prižiūrėti dokumentų valdymo sistemą ir užtikrinti, kad viskas būtų pagal taisykles;
- rūpintis dokumentų valdymu, saugojimu ir archyvavimu pagal dokumentacijos planą;
- aprūpinti darbuotojus raštinės priemonėmis ir kitais darbo reikmenimis;
- rūpintis patalpų švara, baldais, raktų ir įėjimo kortelių apskaita;
- organizuoti pasiruošimą renginiams Lietuvos kultūros tarybos patalpose;
- administruoti tarybos bendrąjį el. paštą ir telefoną bei konsultuoti, teikti informaciją apie tarybos veiklą.
Mes siūlome:
- 1785,4 eurų darbo užmokestį (neatskaičius mokesčių). Priklausomai nuo kandidato patirties ir kvalifikacijos, atlygis gali būti didinamas;
- biurą Vilniaus miesto centre (Naugarduko g. 10);
- hibridinį darbo modelį ir lanksčiai derinamą darbo grafiką;
- draugišką ir motyvuotą kolektyvą;
- mokymosi ir tobulėjimo galimybes.
Papildoma informacija:
- taikomas 3 mėn. išbandymo laikotarpis.
Tikimės, kad pretendentai (-ės):
- turi aukštąjį išsilavinimą – universitetinį arba koleginį (bakalauro laipsnį ar jam prilygintą);
- turi bent 1 metų darbo patirties administratoriaus pareigose;
- gerai išmano Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, susijusius su tarybos veikla, viešuoju administravimu, dokumentų rengimu, tvarkymu, saugojimu bei archyvavimu, ir moka jais vadovautis darbe;
- Naudoja „Microsoft Word“, „Excel“, „PowerPoint“, „Outlook“, interneto naršykles bei išmano raštvedybos ir teisės aktų rengimo taisykles;
- geba planuoti ir organizuoti savo darbo laiką bei užduotis;
- moka analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti pranešimus, išvadas ir rekomendacijas;
- gerai moka lietuvių kalbą – laikosi kalbos taisyklių, moka aiškiai ir argumentuotai reikšti mintis tiek raštu, tiek žodžiu.
Pretendentų (-čių) prašytume pateikti:
- asmens dokumento kopiją;
- išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;
- ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį patvirtinančius dokumentus;
- gyvenimo aprašymą (CV);
- pretendento anketą.
Dokumentus pateikite per VATIS atrankos modulį iki balandžio 25 d. (imtinai).
Turite klausimų? Kreipkitės!
Rasa Dereškevičienė
Administracijos direktorės patarėja
+370 615 30614
rasa.dereskeviciene@ltkt.lt