Ieškome viešųjų ryšių koordinatoriaus (-ės) 

Lietuvos kultūros taryba2025 m. balandžio 16 d.
Ieškome viešųjų ryšių koordinatoriaus (-ės) 
Lietuvos kultūros tarybos komanda.
Vytenio Budrio nuotr.

Lietuvos kultūros taryba kviečia prie komandos prisijungti viešųjų ryšių koordinatorių (-ę), kuri (-s) rūpinsis tarybos išorine komunikacija ir tarybos įvaizdžiu, bendraus su žiniasklaida, administruos svetainę ir kurs jos turinį, organizuos renginius ir bus atsakinga (-s) už sklandžią komunikaciją krizių metu. 

Kasdien reikės: 

  • planuoti ir įgyvendinti Lietuvos kultūros tarybos komunikacijos planą ir jo veiklas;  
  • kurti ir palaikyti teigiamą tarybos įvaizdį, stebėti ir analizuoti viešąją nuomonę;  
  • rengti ir platinti pranešimus spaudai, straipsnius, atmintines; 
  • organizuoti renginius bei susitikimus su žiniasklaida;  
  • kurti turinį tarybos svetainei, prižiūrėti jos atnaujinimą ir funkcionalumą; 
  • koordinuoti metinės veiklos ataskaitos rengimą;  
  • koordinuoti išorinių paslaugų teikėjų darbą, (pvz., svetainės priežiūros, renginių organizavimo, dizaino, fotografo ir pan.);  
  • rūpintis komunikacijos krizių valdymu ir rizikų prevencija.  

Mes siūlome:   

  • 2231,75 eurų darbo užmokestį (neatskaičius mokesčių). Priklausomai nuo kandidato patirties ir kvalifikacijos, atlygis gali būti didinamas;   
  • biurą Vilniaus miesto centre (Naugarduko g. 10);   
  • hibridinį darbo modelį ir lanksčiai derinamą darbo grafiką;   
  • draugišką ir motyvuotą kolektyvą;   
  • mokymosi ir tobulėjimo galimybes.   

Papildoma informacija:    

  • taikomas 3 mėn. išbandymo laikotarpis.   

Tikimės, kad pretendentai (-ės):  

  • yra baigę universitetą ir turi humanitarinių arba socialinių mokslų bakalauro diplomą arba lygiavertį išsilavinimą;  
  • turi bent vienerių metų darbo patirties komunikacijos arba viešųjų ryšių srityje;  
  • moka analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti pranešimus, išvadas ir rekomendacijas;  
  • supranta, kaip rengiami pranešimai spaudai ir kaip veikia įvairios žiniasklaidos priemonės;  
  • turi krizių komunikacijos valdymo įgūdžių; 
  • gerai išmano Lietuvos įstatymus, ypač tuos, kurie susiję su tarybos veikla ir informacijos teikimu visuomenei bei žiniasklaidai;  
  • moka dirbti su „Microsoft Office“ programomis ir naudotis šiuolaikinėmis technologijomis;  
  • puikiai moka lietuvių kalbą – taisyklingai rašo, kalba ir aiškiai dėsto mintis; moka anglų kalbą ne žemesniu kaip B2 lygiu pagal Europos kalbų sistemą; 
  • geba planuoti ir organizuoti savo darbą. 

Pretendentų (-čių) prašytume pateikti:   

  • asmens dokumento kopiją;    
  • išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;    
  • ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį patvirtinančius dokumentus;    
  • gyvenimo aprašymą (CV);    
  • pretendento anketą.  

Dokumentus pateikite per VATIS atrankos modulį iki gegužės 2 d. (imtinai).   

Turite klausimų? Kreipkitės!

Rasa Dereškevičienė

Administracijos direktorės patarėja
+370 615 30614
rasa.dereskeviciene@ltkt.lt

Grįžti

Sužinokite pirmieji

Prenumeruokite naujienlaiškį ir gaukite svarbiausią informaciją apie Lietuvos kultūros tarybos finansavimą, renginius ir kultūros situaciją Lietuvoje!